7 marca 2016

DARMOWE SZKOLENIA ONLINE


ROZWÓJ OSOBISTY W DOMU


Pracując w dużej firmie, zwykle od czasu do czasu możemy korzystać ze szkoleń dla pracowników. Gdy wykonujemy pracę w domu, na zlecenie lub prowadzimy działalność, sami musimy zadbać o własny rozwój. Przebywając na urlopie rodzicielskim, czy wychowawczym również warto znaleźć czas na samodoskonalenie.
Przygotowałam dla Was zestawienie stron, dzięki którym bez wychodzenia z domu nauczycie się czegoś nowego. Podpowiadam, gdzie szukać DARMOWYCH KURSÓW, z których możecie korzystać w wolnej chwili, np. gdy dziecko śpi, a Wam nie chce się sprzątać. ;)

BEZPŁATNE MATERIAŁY EDUKACYJNE, KURSY I SZKOLENIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW



DLA KAŻDEGO

PIĘCIODNIOWY KURS MOTYWACJI: 



JAK ZDOBYĆ PRACĘ, PLANOWANIE KARIERY:


WIELE KURSÓW W JEDNYM MIEJSCU: (pod linkiem podaję nazwy wybranych kursów dostępnych na danej stronie)


Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy biurowej
Obróbka grafiki rastrowej i fotografii cyfrowej
Obróbka grafiki rastrowej i fotografii cyfrowej

Techniki negocjacji
Zarządzanie sobą w czasie
Techniki radzenia sobie ze stresem
Komunikacja interpersonalna


Marka jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej
E-kurs język niemiecki
Handlowiec internetowy


Kurs 'Jak budować markę osobistą'
Kurs programowana w języku Java (od podstaw)
Kurs 'Jak zdobyć pracę w instytucjach Unii Europejskiej'


Marketing i PR - media internetowe i społeczościowe jako narzędzie promocji
Media społecznościowe i ich wpływ na komunikację
Kultura Internetu – Internet w kulturze


BEZPIECZNY INTERNET
KURS DLA RODZICÓW:
KURS DLA UCZNIÓW:


ZAGRANICZNE STRONY Z KURSAMI

WAŻNE:
Podane strony umożliwiają dostęp do bezpłatnych szkoleń w trypie online. Kursy zwykle kończą się otrzymaniem bezpłatnego certyfikatu lub zaświadczenia, które można samodzielnie wydrukować. Przed przystąpieniem do szkolenia, warto zapoznać się z regulaminem, rejestracją czy warunkami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych. Niektóre szkolenia adresowane są do konkretnej grupy odbiorców, np. dla osób pracujących z pacjentami i ich rodzinami: http://akademia.nfz.gov.pl/szkolenia-e-learningowe/

4 komentarze :

  1. Świetne zestawienie! Szukałam czegoś takiego od dłuższego czasu, mam nadzieję, że chociaż kilka z tych kursów posiada ciekawe rozwiązania interaktywne i multimedialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sprawdzić wszystkie linki które zostały tu podane. Narazie jestem na szczycie listy i bardzo mi się podoba:)Ja znalazłam świetny kurs w jjp scc doradztwo. I w końcu jakoś ogarnęłam wszystko. U mnie panował wieczny bałagan i w końcu jakoś udało mi się to wszystko poukładać. Aczkolwiek nie powiem, że nie mam czasami chwil słabości i znowu zaczynam odkładać wszystko na później.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się różnorako szkolić, ale ja Wam powiem, że dziś najbezpieczniej jest to robić przez internet. Sama zapisuję się tylko na takie szkolenia. A w biurze, w urzędzie, mamy tylko takie https://pccpoland.pl/ szkolenia opracowane. Wydaje mi się, że to dobrze dla naszego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń