8 kwietnia 2015

Zapisy do przedszkola w 2015 roku

W marcu rodzice mogli składać wnioski o przyjęcie dziecka do przedszkola. Już w drugim tygodniu marca w "Chatce Kubusia Puchatka" przy ulicy Niepodległości kończyły się wolne miejsca. Nie wiem, jak w innych placówkach, ale na pewno w "Czarodziejskim Zamku" przyjmowane są jeszcze wnioski. Co więcej, przedszkole ogłosiło, że dzieci, które zostaną zapisane, otrzymają klocki LEGO o wartości ok. 200 zł. Zdaje się zatem, że przedszkole publiczne nie cieszy się dużą popularnością. Ciekawa jestem dlaczego... Sama brałam to przedszkole pod uwagę i nawet byłam z córką na "przeszpiegach". Jest tam całkiem fajnie - przestronne, dobrze wyposażone sale, miłe panie, dobra atmosfera. Przedszkole funkcjonuje jednak od niedawna i zdaje się, że nie ma jeszcze wyrobionej renomy. 

Czy ktoś chciałby podzielić się opinią o przedszkolach w Puszczykowie? Zapraszam do dodawania komentarzy. Śmiało! :)

2 komentarze :

  1. Witam, czy może Pani polecić jakieś przedszkole w Puszczykowie lub okolicach? czy ma Pani jakieś informacje nt "Czarodziejskiego Zamku"? Od września planuję posłać mojego trzylatka i szukam dla niego najlepszego miejsca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O każdym przedszkolu w Puszczykowie słyszałam dobre opinie od mam, których dzieci chodzą do danej placówki. :) Negatywne opinie też słyszałam, ale pozytywnych jest więcej. Moja córka chodzi do "Chatki Kubusia Puchatka" i obie jesteśmy zadowolone. :) Znam rodziców, których dzieci chodzą do "Czarodziejskiego Zamku", więc mogę podpytać lub, może lepiej, dać ich namiary w prywatnej wiadomości.

      Usuń