23 lutego 2016

Quqla - oryginalne zakładki do książek / KONKURS

Zakładka do książki to rzecz niezbędna, bo, nie łudźmy się, żaden rodzic nie ma czasu, by położyć się na kanapie i przeczytać książkę (swoją, a nie dziecka!) jednym tchem, bez żadnych przerywników. Przerywnikami zwykle są dzieci lub domowe obowiązki. Gdy książkę zostawimy w dostępnym dla maluchów miejscu, możemy być pewni, że za chwilę dostanie się w małe łapki i nawet jeśli w pośpiechy uda nam się włożyć coś pomiędzy strony, by zaznaczyć, gdzie skończyliśmy czytać, jest mało prawdopodobne, że to coś nie wypadnie. Dlatego tak bardzo podobają mi się zakładki na gumce od Quqla! :)


Quqla to młoda marka, która powstała z miłości do książek i rękodzieła. Zakładki od Quqla są uniwersalne, proste w formie i praktyczne. Każda zakładka jest wykonywana przeze mnie ręcznie i z dbałością o detale, z wysokiej jakości materiałów - mówi Marta, właścicielka firmy.



Adres sklepu: www.quqla.pl. Można zamawiać również przez Facebook'a.


Marta to moja koleżanka z liceum. Całkiem niedawno dowiedziałam się, że robi ładne rzeczy, które chętnie widziałabym u siebie w domu. Postanowiłam podzielić się z Wami moim odkryciem i zaproponować Wam konkurs! To pierwszy konkurs, który organizuję, więc mam lekką tremę, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)

KONKURS - ZABAWA!


Zachęcamy do polubienia na Facebook'u Quqla i Puszczykowo-Dzieciakowo oraz umieszczenia pod niniejszym postem komentarza z tytułem ulubionej książki z Waszego dzieciństwa, którą teraz czytacie swoim dzieciom.

Trzy LOSOWO wybrane osoby, które spełnią naszą prośbę, otrzymają kocią zakładkę. :) Zdjęcia konkursowych zakładek poniżej. :)

DO DZIEŁA! :) Czekamy na komentarze i lajki do końca lutego! 1 marca ogłosimy, kto przytuli koto-zakładkę. :)




FINAŁ

Zakładki otrzymują: Eliza Mayer, Karolina Krzyżaniak i Natalia Pachowicz.
Dziękujemy wszystkim za lajki i komentarze!

https://youtu.be/Cxph4laGyQo

5 komentarzy :

  1. Własnych dzieci nie mam ale czytałam innym dzieciom swoje książki z dzieciństwa. Do ulubionych należy "Tatuś Muminka i morze" z racji wspaniałego nadmorskiego klimatu i części akcji rozgrywającej się w latarni morskiej. Pozdrawiam czytające rodziny! Książki z dzieciństwa dają najwspanialsze wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba lubiłam wszystkie książki :) Póki co córci czytam kwadratowe małe Poczytaj mi mamo - najbardziej lubi Kaczkę dziwaczkę. No i zawsze aktualna Lokomotywa - rozkładana z ilustracjami Szancera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajki: Kot w butach, Paluszek, Jas i Malgosia, Pinokio i wiele wiele innych.

    OdpowiedzUsuń