27 lutego 2016

Zajęcia dla rodzin!

W naszej okolicy pojawiły się nowe kluby sportowe. Adrenalina Fitness działa od stycznia, 29 lutego rusza Klub Fitness w Sportotece, a 2 marca  LOFT fitness w Mosinie. Na szczęście od przybytku głowa nie boli. :) Cieszę się, że wreszcie jest w czym wybierać, bo jeszcze niedawno nie mogłam nic dla siebie znaleźć i sama postanowiłam zorganizować PILATES dla mam. Ćwiczymy od października, ale już niedługo, bo brzuszek Mamy Instruktorki jest coraz większy... :) Bardzo lubię te zajęcia, byłam na wszystkich (i nie tylko dlatego, że organizuję). Lubię wyrwać się z dom, spotkać z innymi dziewczynami, pogadać, odpocząć i zrobić coś dobrego dla swojego ciała (jeszcze nigdy nie miałam tak rozwiniętych mięśni brzucha).

Zajęcia dla rodziców i dzieci

Wiem jednak, że nie zawsze my, rodzice, możemy pozwolić sobie na wyjście bez dzieciaków. Rozwiązaniem byłyby zajęcia, na które można przyjść z dzieckiem... Na PILATES można zabrać malucha, ale dziecko przebywa z nami na sali i musi zająć się sobą... Czekałam aż ktoś pomyśli o zajęciach sportowych dla rodziców, w trakcie których odpowiedni personel zorganizuje czas dzieciakom. I wreszcie się doczekałam! LOFT fitness wychodzi z propozycją niedzielnych zajęć dla rodzin. Pierwszy FAMILY DAY już 6 marca! Dla rodziców - spinning, sauna, siłownia lub trening CrossLoft a dla dzieci Zumba Kids, zajęcia wyciszające, rodzinna Joga i festiwal wiosenny. Rodzice mogą w spokoju poćwiczyć, bez wymykania się z domu! To lubię! :)

Płatność

Członek klubu wraz z dzieckiem może korzystać z FAMILY DAY bezpłatnie. Pozostali płacą za wejście w recepcji. Płatność jednorazowa to dobre rozwiązanie dla rodziców, którzy pewnie nie zawsze będą mogli uczestniczyć w zajęciach (wyjazd, choroba i inne cuda).

Przygotowano również karty FIT KID:

- dla dzieci i młodzieży od 3 do 15 lat
- mam przed i po porodzie
- mam z małymi dziećmi

Karta uprawnia do 4 (50 zł) lub 10 wejść (100 zł) do klubu w miesiącu, ponadto dziecko może wraz z jednym rodzicem brać udział w FAMILY DAY.

Dzięki karcie FIT KID mamy z małymi dziećmi mogą chodzić do klubu 1 w tygodniu za 50 zł na miesiąc!

Grafik zajęć na marzec i kwiecień




0 komentarze :

Prześlij komentarz