15 marca 2016

FAMILY DAY W LOFT Fitness

W zeszłą niedzielę skorzystaliśmy z FAMILY DAY w LOFT Fitness. Przekonaliśmy się, że siłownia to miejsce przyjazne nie tylko młodym, umięśnionym facetom, ale także rodzicom i dzieciom. W końcu MY też chcemy dbać o kondycję fizyczną, a nie zawsze mamy dziadków w pobliżu, którym możemy zostawić dzieciaki. Zresztą weekend do czas, który zwykle spędzamy razem...




Na FAMILY DAY pojawiło się całkiem sporo rodziców z dziećmi. Myślałam, że będą to głównie mamy, ale myliłam się. Widziałam kilku ojców, którzy ćwiczyli na siłowni obok swoich nastoletnich córek, kilku panów przyprowadziło młodsze pociechy na odbywające się w sali fitness Gry i zabawy dla dzieci 3-6, panowie uczestniczyli też w jodze rodzinnej, więc łał.


KOSZT
Jednorazowe wejście - 35 zł (rodzice + 1 dziecko)
Można też kupić karnet na miesiąc:
LOFT FIT KIDS 4 - 4 wejścia za 50 zł 
LOFT FIT KIDS 10 - 10 wejść za 100 zł.

20 MARCA W RAMACH FAMILY DAY "SPRING FESTIVAL"
Dzieci będą miały okazję uczestniczyć w wiosennych zawodach sportowych, nauce tańca połamańca i tańca sałatka owocowa. Rodzice mogą bawić się wspólnie ze swoimi pociechami lub skorzystać z siłowni, sauny i sali spinningowej. (Źródło: https://www.facebook.com/loftfitnessmosina/)
GODZ. 11:30 - dzieci 3-6
GODZ. 12:30 - dzieci 7-12

Kiedyś, w erze "PRZEDDZIEĆMI", miałam kartę MULTISPORT i kilka razy w tygodniu korzystałam z zajęć w różnych klubach w Poznaniu. I przyznam szczerze, że nigdy nie spotkałam tam dzieci. Oczywiście, gdyby maluchy mogły przychodzić do klubu codziennie, o dowolnej godzinie, siłownia bardzo szybko zamieniłaby się w plac zabaw. Fajnie jednak, że LOFT wyznaczył czas, w którym dzieciaki są w klubie mile widziane. Jeśli ktoś nie chce oglądać dzieci, może przychodzić w innych dniach czy godzinach. I wszyscy zadowoleni. :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz