20 marca 2016

Odwiedzamy Kreatywny Domek

Kolejne, bardzo przytulne i przyjazne rodzinom miejsce. W Sklepie Kubuś nie raz kupowałam zabawki, materiały kreatywne czy książeczki o przygodach Kici Koci, dziś zabrałam córkę do Kreatywnego Domku, sali połączonej ze sklepem, stworzonej z myślą nie tylko o dzieciach, ale także o dorosłych. Dywan, półki zastawione zabawkami, spory regał z grami planszowymi, wygodna kanapa z palet (super pomysł!) i stoliki, przy których można tworzyć, grać lub/i pić kawkę, czyli wszystko to, co lubimy w jednym miejscu! :) Trafiłyśmy z córką na WARSZTATY WIELKANOCNE - w niedużym, ale bardzo sympatycznym gronie przygotowywałyśmy ozdoby świąteczne - ja szyłam ubranka dla jajek, a Polcia najpierw ozdabiała jajo i drewnianego zajączka, a później puściła wodze fantazji i stworzyła - moim zdaniem - arcydzieło na miarę Picassa. ;)
Obawiałam się tłumów i ucieszyłam się, że nie musiałyśmy walczyć o miejsce, a moja córka szybko się oswoiła - nazwa Kreatywny Domek nie jest przypadkowa, czułyśmy się jak w domu! Najlepsze jednak jest to, że po kreatywnej zabawie, możemy się pożegnać i nie musimy sprzątać całego bałaganu, który jest nieodzownym elementem warsztatów. To naprawdę duży plus! W domu zwykle zabawa trwa krócej niż sprzątanie "po"... Dziękujemy! :)

Ofertę Kreatywnego Domku znajdziecie na stronie: http://kreatywnydomek.pl/

Jeśli chcecie mieć wpływa na to, co będzie się działo, zachęcam do wypełnienia ankiety, właściciele są otwarci na propozycje: http://kreatywnydomek.pl/portfolio/ankieta/


Na zdjęciach prace nasze i nie tylko.

Jeśli znacie inne ciekawe i przyjazne rodzinie miejsce w Mosinie, Puszczykowie i okolicy, dajcie znać, chętnie sprawdzę. :)

1 komentarz :