27 stycznia 2015

Bezpłatna SZKOŁA RODZENIA w okolicach Puszczykowa

Szkoła rodzenia pomaga przygotować się do porodu, połogu i karmienia piersią, dostarcza teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przyszłym rodzicom oraz pozwala spotkać się innymi ciężarnymi kobietami, wymienić opiniami i spostrzeżeniami.

W Poznaniu można znaleźć wiele bezpłatnych Szkół Rodzenia, ale jeśli nie chcemy tracić czasu na dojazd, warto poszukać położnej w okolicy (zwłaszcza, że położna powinna nas odwiedzić po porodzie, gdy przyjedziemy do domu z maluszkiem).

Osobiście mogę polecić:


Szkoły polecane przez inne mamy z okolic:



P.S. Mój mąż po spotkaniach w ramach Szkoły Rodzenia wiedział wszystko o każdej fazie porodu i bardzo się przydał w szpitalu, wspierał mnie nie tylko swoją obecnością i opanowaniem, ale też przypominał, jak mam oddychać... Poza tym, nauczył się kąpać i przebierać dzidziusia (ćwiczyliśmy na lalce) i chętnie angażował się do pomocy przy dziecku. 

Naprawdę warto skorzystać!

2 komentarze :

  1. Ja mogę polecić z Żoną bardzo cierpliwy personel w szkole rodzenia w Poznaniu - http://www.SomaMedica.pl - tzn. to jest Suchy Las podpoznańska miejscowość ale większość Mam w ciąży z jeżyc, smochowic czy grunwaldu również z miały spotkania tam w grupie. Na prawdę bardzo wyczerpująca i profesjonalna kadra !!! PS. dla facetów też mają fajne praktyki i rozmowy z psychologiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń