19 czerwca 2015

MAMY DZIAŁAMY!

We wtorek, 16 czerwca 2015 r., odbyło się posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu, na którym miałam okazję wystąpić w związku ze złożonym przeze mnie wnioskiem adresowanym do Burmistrza i Rady Miasta. Jako reprezentantka kilkunastu mieszkanek Niwki zwróciłam się do Władz Puszczykowa z prośbą o zorganizowanie gimnastyki dla mam małych dzieci. Pomysł się podobał. Wątpliwości budziły kwestie dotyczące dostępności sali i finansowania. Zwrócono uwagę na konieczność utworzenia dwóch grup, by z zajęć mogły korzystać również panie mieszkające bliżej Szkoły Podstawowej nr 1.

Na odpowiedź i ostateczne rozstrzygnięcia musimy jeszcze poczekać, ale mam nadzieję, że od września my, mamy, będziemy mogły się spotykać na gimnastyce zorganizowanej specjalnie dla nas! :)


Na posiedzenie udałam się z moim czteromiesięcznym synkiem. Można? - Można. :)
P.S. Dziękuję członkom Komisji za wyrozumiałość. :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz