30 listopada 2015

Co czyta mama?

Kiedyś pochłaniałam stosy książek - powieści, kryminały, biografie... Odkąd zostałam mamą, sięgam przede wszystkim po książeczki dla dzieci oraz poradniki o zdrowym odżywianiu i macierzyństwie, w sieci śledzę artykuły z blogów i stron parentingowych, a najwięcej uwagi poświęcam na wnikliwie czytanie etykiet produktów spożywczych... Wygląda na to, że dzieci zmieniają nie tylko życie mamy, ale też zainteresowania! ;)

Przedstawiam książki, które zainspirowały mnie w ostatnim czasie (o kilku już pisałam na blogu). Drogie mamy, sprawicie mi ogromną przyjemność, jeśli podzielicie się swoimi książkowymi odkryciami!

JEDZENIE
Zamień chemię na jedzenie - Julita Bator
Zamień chemię na jedzenie - nowe przepisy - Julita Bator
AlaAntkowe BLW - Joanna Anger, Anna Piszczek

DZIECKO
Twoje kompetentne dziecko - Jasper Juul
Umysł mamy. Jak macierzyństwo rozwija naszą inteligencję - Katherine Ellison
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły - Adele Faber, Elaine Mazlish

Właśnie czytam książkę Moje dziecko nie chce jeść, więc pewnie wkrótce podzielę się wrażeniami z lektury. :)

Może znacie coś, co jako mama koniecznie powinnam przeczytać?

2 komentarze :

  1. Polecam wszystkie książki Jaspera Juula uwielbiam go ! No i oczywiście "W głębi kontinuum" Jean Liedloff.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz! Czytałam "Twoje kompetentne dziecko" i już wiem, że sięgnę po kolejne książki Juula. :) "W głębi kontinuum" nie znałam, zapisuję sobie na liście "do przeczytania". :)

    OdpowiedzUsuń