2 listopada 2015

GIMNASTYKA (PILATES) - listopad

Informuję, że w najbliższy piątek (6 listopada) nie będzie gimnastyki, w zamian można przejść się na spotkanie z autorką bloga i książki Alaantkowe BLW - część z nas się wybiera. Ja zamierzam przyprowadzić moją dwuletnią córkę, mam nadzieję, że pojawi się więcej dzieci...

Przypominam, że na spotkanie należy się zapisać - osobiście w bibliotece lub telefonicznie (61-8194-649).

Wracając do gimnastyki - zostajemy jednak przy płatności co tydzień, a więc na każdych zajęciach będę zbierać kaskę - po 10 zł niezależnie od liczby osób. Nadwyżki wykorzystamy, gdy przyjdzie mniej niż 8 dziewczyn. Jeśli w kopercie z "resztą" uzbiera się 80 zł - zorganizujemy zajęcia gratis. Mam nadzieję, że wszystkim to odpowiada. :) Zachęcam zatem gorąco, by przychodzić, nawet raz czy dwa razy w miesiącu - zawsze to lepiej niż nie ćwiczyć w ogóle. Ja byłam na wszystkich zajęciach, czyli 4 razy i już czuję, że mam mięśnie brzucha... :)

Pozdrawiam!

Julita

0 komentarze :

Prześlij komentarz