21 listopada 2015

NA TROPIE FAJNYCH KSIĄŻEK

Lubię kupować dzieciom książeczki. To moje zboczenie - zarażać miłością do czytania już od pierwszych dni życia. ;) Zawsze mam w domu "zapasowe książki" dla dzieci, gdybyśmy szli do kogoś z wizytą, na urodziny itp. Rzadko bywam dobrą ciocią, która częstuje słodkościami, ale wierzcie mi lub nie, moje książkowe prezenty zwykle się podobają. :)
Czasem jednak nie wiadomo, co kupić. Staram się wybierać wyjątkowe książki - ciekawe, piękne, edukacyjne, rozkładane, interaktywne - możliwości jest wiele. W księgarniach dostaję oczopląsu. Dlatego, zanim coś kupię, przeglądam recenzje książek w Internecie - nie lubię podejmować decyzji na szybko. 

Pisałam kiedyś, jakie strony mogą okazać się pomoce w poszukiwaniach dobrych lektur dla dzieci w różnym wieku:


Teraz, przy okazji poszukiwań książeczek na świąteczne prezenty dla chrześniaków, trafiłam na stronę sklepu, gdzie książki są świetnie posegregowane - wiekowo, tematycznie i nie tylko. Zupełnie inaczej niż w innych księgarniach, gdzie trzeba się nieźle napocić, by znaleźć coś interesującego. Jak sama nazwa wskazuje - CUDA NA KIJU (www.cudanakiju.pl). Strona jako sklep aktualnie nie funkcjonuje. A szkoda.

Przykładowe działy: 
KSIĄŻKI NAGRODZONE
GIMNASTYKA DLA JĘZYKA (zabawy z wymową, ortografią, uciechy językowe) 
POMOCE DO PRZEDSZKOLA, SZKOŁY
NA ZIELONO (książki związane z przyrodą i ekologią)
DLACZEGO? (książki odpowiadające na trudne pytania)
W CO SIĘ BAWIĆ?
PIRACI
STRACHY NA LACHY
ŁAP BAKCYLA SZTUKI
RUSZ GŁOWĄ (łamigłówki, rebusy, zagadki)
OPOWIEŚCI DO PODUSZKI
KSIĄŻKI SMAKOWITE
KSIĄŻKI ZABAWKI

 Źródło: http://www.cudanakiju.pl/Ksiazki_k17.html

Przy każdym dziale i książce znajduje się krótka notka - nie trzeba klikać, by opis się pojawił (chyba że chcesz "czytać więcej"), co bardzo ułatwia poruszanie się na stronie. Dodam, że jest też dział z zabawkami, grami, muzyką i obrazami - wszystko świetnie posegregowane!
Zajrzyjcie sami, pokażcie dzieciom, może coś wspólnie wybierzecie. :)

P.S. Gdyby ktoś miał wątpliwości - nikt nie płaci mi za reklamę i jeśli coś polecam to dlatego, że naprawdę mi się podoba. :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz